Mi a Colibri Academy?

A Colibri Academy a 21. század értékesítői számára kifejlesztett jogvédett készségfejlesztő technológia, amely szakít a korábbi képzési hagyományokkal.

Megfigyeltük, hogy a legtöbb cégnek nem a tudás átadásánál jelentkezik a probléma, hanem az átadott tudás gyakorlatban való alkalmazásánál illetve a értékesítői képesség kifejlesztésénél ütköznek nehézségbe.

Ezt a technológiát különböző értékesítési területen kiemelkedő eredményeket elérő TOP értékesítők gyakorlati tapasztalatai
alapján hoztuk létre, amelyben az elmúlt 20 év alatt nemcsak a külső környezeti hatások változását vettük figyelembe, hanem az
emberek vásárlási szokásainak változását is pszichológiai oldalról közelítve.

Ezt a tréning-sorozatot azoknak a cégeknek ajánljuk, akik az értékesítési folyamatban az értékesítési csatornákban az emberi szerepet meg kívánják tartani, és az emberi kapcsolatokon keresztül kívánják a bevételi oldalukat jelentős mértékben növelni.


Miben más, mint a többi értékesítési tréning?

Ez a képzés teljes egészében készség-fejlesztésre épül!

Tudományosan alátámasztott tény, hogy az ember tudás- és készségszintjének alapjai gyermekkorban képződnek. A sok játék és a kevésbé érezhető társadalmi korlátok által gerjesztett boldogság teszi az agyat hatékonyabbá. A tréning ezt a Gyermek Én-t hozza vissza. A képzéseken élmény alapú feladatokon keresztül, hozzuk felszínre a fejlesztendő területeket, és a résztvevők ennek hatására ébrednek rá azokra megoldásokra, amelyekre korábban akadályként tekintettek. Ez a módszertan a fejlesztés hatékonyságára van jelentős ráhatással, ugyanis az agy sokkal gyorsabban és nagyobb mennyiségben raktározza le az élmény alapú információkat.

A programban résztvevők mindegyike a saját ütemében fejlődik kizárólag gyakorlati elemekkel tűzdelt egyéni és csoportos feladatokon keresztül.


A tréning-sorozat felépítése


1. MODUL: TERVEZÉS – TIME MANAGEMENT
  • Téma: a tanácsadó tervezési és tudatos időbeosztási képesség hatékonyságának növelése
  • Célok felállítása, meghatározása
  • Gyakorlati heti tervezés

 


2. MODUL: IDŐPONT-EGYEZTETÉS
  • Téma : hatékony időpont egyeztetés, telefonálási struktúra
  • Telefonos szöveg összeállítása
  • Kifogáskezelés technológia
  • Mérési pontok, szisztémák, statisztikák összeállítása
  • Gyakorlás

3. MODUL: BIZALOMÉPÍTÉS ALAPFOKON – CÉGBEMUTATÓ
  • Téma: felkészülés a tárgyalásra
  • „Első Benyomás” pozitív megemelése
  • Tanácsadó személyének és a cég pozícionálása
  • Hatékony információgyűjtés
  • Kérdezéstechnika: kérdéstípusok
  • Gyakorlás

 

4. MODUL: IGÉNYFELKELTÉS-ELMÉLYÍTÉS (TERMÉK -FŐCSOPORT)
  • Téma: átvezetés – döntés előkészítés tematikája, összetétele
  • Vagyon-termékcsoport igényfelmérő kérdések összeállítása
  • Igényfelkeltés pszichológiája
  • Tulajdonság – Előny – Haszon megkülönböztetése
  • Valódi haszonérvelés
  • Gyakorlás

5. MODUL : ZÁRÁS
  • Téma: átvezetés a döntési folyamathoz
  • Ügyfél pszichológiai felkészítése
  • Zárási kísérlet összetétele
  • Kifogáskezelés felépítése – szakaszai
  • „Szerződés-kötés” a gyakorlatban
  • Gyakorlás

 


6. MODUL : AJÁNLÁSKÉRÉS
  • Téma: tárgyalás kivezetése
  • Win-Win pozíció felállítása
  • Ügyfél felkészítse az ajánláskérésre
  • Kifogás-kezelés
  • Gyakorlás

7. MODUL : „PROFI” BIZALOMÉPÍTÉS 1. – ÉRTŐ KOMMUNIKÁCIÓ ÉS KÉRDEZÉS-TECHNIKA
  • Téma: viselkedéstan
  • Kommunikációs típusok és azok összehasonlítása a gyakorlatban
  • Asszertív kommunikáció
  • Gyakorlás

 


8. MODUL : „PROFI” BIZALOMÉPÍTÉS 2. – VISELKEDÉS TÍPUSOK – D.I.S.C.
  • Téma: emberi személyiségtípusok meghatározása, villámgyors felismerése
  • A velük való kommunikáció átváltása gyakorlati alkalmazásban

9. MODUL : GONDOLKODÁSMÓD – FELELŐSSÉGTUDAT – ETIKA – ERKÖLCS
  • Téma: meddig terjed a tanácsadó felelőssége?
  • Önmagunk folyamatos felelősségben tartása
  • Vállalások kialakítása
  • A céges etika értelmezése és annak gyakorlati alkalmazása a tárgyaláson, a munkahelyen és az életben
  • Erkölcstan a tárgyaláson és a munkahelyen

 


10. MODUL: ÁLLOMÁNYÁPOLÁS – ÜGYFÉLKAPCSOLAT-TARTÁS
  • Téma: Mikor, és meddig ügyfél az ügyfél?
  • Ügyfél kapcsolatfelvétel szabályai, időpontjai
  • Állományápolási tárgyalások felépítése
  • Keresztértékesítés szabályai, folyamata
  • Gyakorlás

+1 MODUL : KÍVÁNSÁGNAP – NEHÉZ HELYZETEK KEZELÉSE
  • Téma: az eddigi értékesítési folyamatokban tapasztalt gyakorlati szituációk, ügyfél reakciók hatékony kezelése

Egyéb információk


  • A teljes fejlesztési folyamat időtartama 6 hónap, melyben a konkrét teljesítmény-fejlődés már 1 hónap után mérhető!
  • A tréning-modulok 2 hetente követik egymást, hogy az értékesítőknek legyen idejük gyakorolni a képzésen tapasztaltakat, és utána meg tudjuk azokat beszélni.
  • Egy tréning időtartama 1-1 nap kb. 8 munkaóra 1-1,5 óránként szünetekkel tűzdelve.
  • Maximális csoport létszám: 12 fő/csoport
  • A konkrét időpontok egyeztetés tárgyát képezik!
  • A fejlesztési modulokon felül opcionálisan vállaljuk a résztvevők mentorálását, gyakorlati utánkövetését is!
  • A résztvevők vezetői, mentorai ingyenesen részt vehetnek a fejlesztéseken kizárólag megfigyelőként!

Oktatóink


VERESS ZOLTÁN

trainercoach, mentor

21 éve pénzügyi értékesítési területen tevékenykedik elsősorban vezetői feladatkörökben dolgozott több száz ember fordult meg a kezei alatt és lettek sikeres értékesítők a szakterületükön. 2018 óta kizárólag trénerként és coachként tevékenykedik. Szakiránya a Kommunikáció, a Vezető-képzés, és a Projekt-menedzsment.



SOMOGYI TIBOR

trainercoach, mentor

20 éve az értékesítésben tevékenykedik. Dolgozott a klasszikus, hagyományos értékesítésben, 2005 óta pénzügyi, biztosítási és szolgáltatói szegmensben valamint több direkt marketinges cégnél végzett termék alapú értékesítést. Többszörös országos bajnok volt több cégnél, néhánynál mindmáig őrzi a csúcsot több, mint 400 db éves szerződéskötéssel. 2017-től döntött, hogy az évek alatt felgyülemlett tudást szeretné átadni az emberiség számára, ezért sikeresen elvégezte a két legnevesebb nemzetközi Trénerképző iskolát (GROW, Dale Carnegie), aminek eredményeképpen kifejlesztett egy sajátos speciális értékesítési rendszert, ami jelentős mértékben megnöveli a tréning hatékonyságát a korábbi „hagyományos” tréningekhez képest. Ez lett a Colibri Academy.


MÁTYÁS TÜNDE

coach, mentor

Mottóm: értékesíteni több, mint eladni. Értéket teremtünk, mi nők a teremtésbe amúgyis jók vagyunk, nekünk könnyű. Ezt adom, adjuk át női és férfi társainknak is. A munka világában eltöltött 25 évem, utolsó tíz esztendőjét már az érték teremtés (értékesítés) világában. Jómagam alulról építkezve lettem kinevezett vezető, ahol tréningekkel, coach és mentori feladatokkal, sikeres csapatot vezettem, melyben kollégáim elérték a kitűzött céljukat. A jövőben a női megérzést és gondolkodást viszem tovább módszeremmel és gondolkodásmódommal, tapasztalatommal az értékesítésben.



A képzés ára


MODULONKÉNT

69 € /modul /fő (~ 25 000 Ft)

Colibri Clubtagoknak 59 € + 50 pont /modul /fő (~ 21 000 Ft)


3 MODUL

186 € /3 modul /fő (~ 67 000 Ft)

Colibri Clubtagoknak 176 € + 50 pont /3 modul /fő (~ 63 000 Ft)


A TELJES KÉPZÉS (11 MODUL)

599 € /fő (~ 216 000 Ft)

Colibri Clubtagoknak 579 € + 80 pont /fő (~ 209 000 Ft)