A megtakarításnak is van jól működő rendszere, Colibri Clubnak hívják 

Van egy klub, amelyben a vállalkozás és annak vásárlói is jól járnak. Anyagi visszatérítés, folyamatosan bővülő ügyfélkör. A Colibri Club piacterén, amely egy webshopnak is tekinthető, ismert hazai és külföldi márkák termékei és szolgáltatásai érhetőek el.

A kínálatban MLM-es termékek is megvásárolhatóak, amelyekre regisztráció nélkül nincs lehetőség általában a cégnél direktben.

Mi ez a klub?

A klub egyaránt szól a vásárlókhoz és a vállalkozásokhoz is. A vásárlók könnyen és egyszerűen vásárolhatnak a piactéren úgy, hogy közben a költéseik után visszatértést is kapnak. A vállalkozások pedig termékeiket és szolgáltatásaikat értékesíthetik vásárlóképes célcsoportnak. Emellett maguk is Colibri Club elfogadóhellyé válhatnak. Bárki számára nyitott programról van szó. A Colibri Club egyrészt az induló és már testes ügyfélkörrel rendelkező vállalkozásoknak ad hátszelet azzal, hogy az intézmény CC-elfogadóhellyé válhatnak. A klub cserébe garantálja, hogy a tagság folyamatosan növekvő érték lesz, mert egyre több a tag, és nemzetközi szinten is gyors ütemben nő a közösség. A tagoknak egy idő után nő a visszatérítésük, hiszen egyre több és több elköltendő utalvány forog majd a kezek közt. 

A Colibri Club Academy segítségével marketing- és PR-szolgáltatásokat is igénybe vehetnek a Colibri Club szakértőitől.

A Colibri Club 3 éve indult, jelenleg 5000 tagot számlál. A céges partnerek száma folyamatosan bővül minden kategóriában. A Colibri Club több üzletágat foglal magában, mint a Colibri-piactér (webshop), ahol Colibri-utalvánnyal lehet fizetni, a Colibri Home-ot, amely az ingatlanüzlet szakértője, a Colibri Investet saját Colibri Soul Tokenen keresztül.

1. Colibri-utalvány: Colibri-ajándékutalványunk beváltható Colibri-piacterünkön és partnereinknél, akik már csatlakoztak hozzánk! Ideális ajándék szeretteinknek, barátainak. Megvásárolhatjuk multicégek ajándékutalványait is. Vehetünk  CLS Tokent, Academy-tagságot és különböző  klubtagsági csomagot, pl. Colibri Club promóteri tagság.  Amellett, hogy tényleg exkluzív termékekhez jut hozzá a vásárló a Colibri Club piacterén és a szolgáltatóknál is, nem kell bankkártyát és készpénzt sem használnia, elég az utalvánnyal fizetni. Ami pedig a legfontosabb, hogy kedvezménnyel és visszatérítéssel vásárolhatnak a cégektől. 

A Colibri-utalványok a nagy cégek utalványaira is beválthatók, és minden egyes utalvánnyal történő vásárlás esetén azonnal Colibri-ajándékutalványt kap vissza a felhasználó. Általában 5%-os visszatérítés a jellemző. A piactéren történő vásárlással pontokat is lehet gyűjteni, amelyből szintén lesz visszatérítés, bónusz. 

Hogyan vásárolhatok utalványt?

A honlapon történő regisztráció gyors, ingyenes és egyszerű. Meg kell vásárolni egy utalványt egyenlegfeltöltéssel, mondjuk 10 000 forinttal, és már mehet is a vásárlás. Ez az összeg 100%-ban levásárolható, és ellenben azzal, hogy készpénzes vagy bankkártyás fizetés esetén az elkötött pénz nem fial, az utalvány igen, hiszen a vásárlások után a visszatérítések azonnal megtörténnek. 

2. Colibri-piactér (webshop): A piactéren találhatunk a márkák mellett szolgáltatásokat kínáló partnereket, mint fodrászatok, szépségszalonok, fitnesztermek, wellness-szalonok, éttermek. A partnerek listája a Colibri oldalán megnézhető. 

3. Colibri Home: Minden, ami ingatlan. Ingaltanvásárlás Magyarországon és Tenerifén. Igény szerint kérheti tanácsadónk segítségét a világ bármely pontján ingatlan vásárlásához. Generálkivitelezési szolgáltatással is várjuk ügyfeleinket.

4. Colibri Invest & Business: A Colibri Soul Token célja, hogy forrást biztosítson a közösség tagjainak üzleti vállalkozásuk elindításához vagy fejlesztéséhez. Közösségünk tagjai a CLS Tokent modern fizetőeszközként használhassák.

5. Colibri Academy: A Colibri Academy a 21. század értékesítői számára kifejlesztett jogvédett készségfejlesztő technológia, amely szakít a korábbi képzési hagyományokkal. Megfigyeltük, hogy a legtöbb cégnek nem a tudás átadásánál jelentkezik a probléma, hanem az átadott tudás gyakorlatban való alkalmazásánál, illetve a értékesítői képesség kifejlesztésénél ütköznek nehézségbe.

Ezt a technológiát különböző értékesítési területen kiemelkedő eredményeket elérő topértékesítők gyakorlati tapasztalatai alapján hoztuk létre, amelyben az elmúlt 20 év alatt nemcsak a külső környezeti hatások változását vettük figyelembe, hanem az emberek vásárlási szokásainak változását is pszichológiai oldalról közelítve. Ezt a tréningsorozatot azoknak a cégeknek ajánljuk, akik az értékesítési folyamatban az értékesítési csatornákban az emberi szerepet meg kívánják tartani, és az emberi kapcsolatokon keresztül kívánják a bevételi oldalukat jelentős mértékben növelni.